Pre podnikateľov, firmy, mestá a obce

Najinovatívnejšia softvérová aplikácia 8v1

Stíhate sledovať všetky legislatívne a evidenčné povinnosti?

Získajte kompletnú evidenciu zamestnancov, školení, pracovných prostriedkov, odpadov a dokumentácie, ktoré sme pre vás vypracovali.

Digitalizujete?

Usporte čas, miesto, administratívne úkony a znížte si tým náklady. Získate prístup k predvyplneným dokumentom v rámci celého programu.

Potrebovali by ste ďalšieho zamestnanca na administratívne činnosti?

Na to je tu FISPP.

Malý príklad

Zjednodušte a automatizujte svoje podnikanie

FISPP vám rýchlo a automatizovane pripraví podklady ku kontrole zo strany dozorných orgánov SR.

Potrebovali by ste ďalšieho zamestnanca, ktorý by mal na starosti všetky tieto administratívne činnosti?

Správa zamestnancov

Jednoduché a efektívne spravovanie zamestnancov a ich dokumentácie

Oznamy a lehoty

Sledovanie dôležitých oznamov a lehôt týkajúcich sa vašej firmy

Školenia

Školenia caz e-learning alebo prezenčne, s minimálnym úsilím

Správa prevádzok

Prehľadná správa vašich prevádzok a prislúchajúcich objektov

Požiarna ochrana

Generácia dokumentácie a evidencia skúšok požiarnych zariadení

Odpady

Evidencia odpadov vrátane generácie povinnej dokumentácie

Pracovné prostriedky

Efektívna správa pracovných prostriedkov s protokolmi

Online podpisovanie

Podpisuje dokumenty pohodlne a bez nutnosti tlače a skenovania

Dokumenty

Správa dokumentov, zmlúv a tlačív vrátane bežne používaných vzorov

Správa zamestnancov
Oznamy a lehoty
Školenia
Správa prevádzok
Požiarna ochrana
Odpady
Pracovné prostriedky
Online podpisovanie
Dokumenty

Viac o FISPP-e a našej spoločnosti sa dočítate v článku vo FORBES

Chcem poradiť, či je FISPP pre mňa

Nechajte nám prosím na vás kontakt a my vás budeme v krátkej dobe kontaktovať

Chcem sa pozrieť ako to vo FISPP-e vyzerá

Nechcem strácať čas, rovno si vyskúšam plnú verziu na 30 dní zdarma